sobota, 11 kwietnia 2015

Przesyłki przedświąteczne

Witam wszystkich po prawie dwutygodniowej nieobecności. Ostatnio bardzo zalatany jestem i nie mam czasu na nic. Przez ostatnie 3 tygodnie nie napisałem żadnej prośby, więc lecę na oparach. Przesyłek przychodzi coraz mniej. Przed świętami przyszło kilka ciekawych przesyłek, które właśnie Wam przedstawię.

Zatem pierwsza przesyłka zawierała w sobie bardzo fajny i ciekawy Hub USB. 


Jest ciekawy pod tym względem, że można z niego zrobić różne kształty.


Następna przesyłka skrywała w sobie troszkę makulatury, płytkę CD, 5 zakładek, notesik i smyczkę:


Ostatnia przedświąteczna była moim zdaniem najlepsza i najbogatsza. Było w niej:

  • długopis metalowy,
  • opaska odblaskowa,
  • smycz,
  • podkładka antypoślizgowa,
  • wieszak na torebkę w etui,
  • bardzo duży kubek termiczny:

Bardzo dziękuję za te wspaniałe podarki.

Sezon działkowy i grillowy powoli czas zaczynać. Nie mam czasu, bo mam działkę i zaczynam ją przywracać do porządku po zimie.

Co słychać u Was, jak się czujecie po świętach? Mocno się przejedliście? U mnie do tej pory jemy świąteczne jedzenie. Jutro zrobimy placki ziemniaczane, bo już dosyć mięsa.

Pozdrawiam!

3 komentarze: