środa, 25 lutego 2015

3 przesyłki + bonus

Witam, tak jak pisałem we wcześniejszym poście nadeszła pora na kolejny post z resztą dzisiejszych zdobyczy. Są to trzy przesyłki i dostałem maila od Pani Marzeny (dealera samochodowego), żebym przechodząc odebrał kopertę z drobiazgami. Tak uczyniłem.

Zatem pierwsza przesyłka zawierała:
  • długopis,
  • ołówek,
  • pin,
  • folder,
  • widokówka,

W drugiej zalazłem:
  •  smycz,
  • długopis,
  • ołówek,
  • 2 widokówki,
  • mapę,
  • foldery,

W trzeciej przesyłce było:
  • kalendarz książkowy,
  • 4 widokówki,
  • 2 odblaskowe naklejki,
  • opaska odblaskowa na rękę ( ten biały pasek - zapomniałem wyłączyć błyskową),
  • foldery,
  • mapa,

Ostatnią "paczuszkę" odebrałem w jednym z salonów w moim mieście.
  • skrobaczko-ściągaczka do szyb,
  • 2 smycze, bardzo szerokie,
  • 2 metalowe długopisy,
  • 2 breloki odblaskowe,
  • smyczka z karabińczykiem,
Serdecznie dziękuję za dzisiejsze przesyłki

To tyle na dziś. Pochwalcie się w komentarzach, jakie dzisiaj zgarnęliście zdobycze :)

3 komentarze:

  1. gratuluję ;) mnie listonosz dziś ominął;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje :) Dziś pusto u mnie. Może w następnym tygodniu będzie lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Gratuluję!!
    http://sprawdz-to.blogujacy.pl/

    OdpowiedzUsuń