poniedziałek, 23 lutego 2015

I znowu poniedziałek

Witam wszystkich. Jak się macie po weekendzie? Ja się całkowicie rozleniwiłem i bardzo ciężko było mi powrócić do tygodniowych zajęć. Dzisiaj listowa mnie bardzo zaskoczyła bo przyniosła 15 przesyłek. Oto one:
Jedna koperta była całkowicie rozerwana i otwarta, tak jak widać na zdjęciu i to od niej zacznę.

Pierwsza przesyłka była niesamowicie rozerwana, ale ku mojemu zaskoczeniu, było w niej chyba wszystko, co być powinno. A było w niej:
  • długopis,
  • notes na lodówkę,
  • brelok-odblask,

Teraz kilka makulaturowych przesyłek. Nie było w nich nic więcej poza mapami, folderami i widokówkami. Pokażę zdjęcia, bo nie ma sensu ich opisywać:






W kolejnej przesyłce znalazłem:
  • kalendarzyk,
  • mapę,
  • długopis,
  • pin,


Jedna z przesyłek przybyła z Urzędu Miejskiego w Nowym Mieście Lubawskim
http://www.umnowemiasto.pl/
Znalazłem w niej:
  • mapę,
  • foldery,
  • pocztówkę,
  • drewniany znaczek turystyczny,
  • długopis,
  • smycz,
  • brelok z dwoma, różnej wielkości żetonami do wózka,

Następna przesyłka zawierała:
  • foldery,
  • pocztówki,
  • długopis,


W kolejnej było:
  • teczka,
  • mapa,
  • brelok w kształcie jabłka,
  • pin,


 Zostało jeszcze pięć. W jedenastej przesyłce było:
  • dwie naklejki,
  • folder,
  • smycz,

W dwunastej znalazłem:
  • długopis,
  • mapę,
  • folder,


W trzynastej:
  • brelok z żetonem do wózka,
  • smycz,
  • długopis,
  • pin,


W przedostatniej było:
  • brelok w etui,
  • brelok,
  • długopis,


 I w ostatniej przesyłce znalazło się:
  • mapa,
  • długopis,
  • dwie smycze,
  • dwa ołówki,
  • ogrzewacz do rąk w kształcie serca,
 Dziękuję za przesyłki!

Dziękuję wszystkim za obserwowanie i śledzenie moich poczynań na blogu. Zapraszam do komentowania i chwalenia się, co do Was dzisiaj listowy dostarczył.

6 komentarzy:

  1. Super przesyłki, oby tak dalej :).
    Zapraszam do mnie www.an-elle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW! 15 przesyłek? Pozazdrościć :D Wszystkie 'turystyczne', ale kilka fajnych gadżetów wpadło do kolekcji. Gratuluję! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiedziałem, że będą to urzędowe :D Tylko one są w stanie przyjść w takiej ilości :) Gratuluję, bo jest kilka ciekawych rzeczy. Chociażby długopisy :)

    Jak się skończą urzędy to dopiero zobaczysz czym jest szukanie adresów :D Wyślesz nawet i 1000 maili i może tylko jedna paczuszka z ulotką wpadnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow ekstra :D grtulacje!

    frikowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super:) dodałem do obserwowanych.

    gadzetydarmowe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. niezły wynik, ja nie pamiętam już żeby do mnie tyle przesyłek przyszło ;)

    OdpowiedzUsuń