czwartek, 26 lutego 2015

Sprostowanie

Witam, postanowiłem napisać sprostowanie do jednej z przesyłek. Przesyłka była uszkodzona i brakowało w niej listu zawierającego prośbę o udostępnienie Herbu i nazwy gminy.
Sprawa dotyczy jednej z przesyłek z 24.02.2015r. A chodziło o tą:


W liście wysłanym przez maila wyczytałem, że powinien znajdować się jeszcze pin, którego brakowało i oczywiście brakowało też listu.

Jak widać przesyłka przyszłą z Urzędu  Gminy Malanów. Zapraszam Was bardzo serdecznie na stronę internetową Gminy, jest tam bardzo wiele przydatnych i ciekawych informacji.

http://www.malanow.pl/

Bardzo serdecznie dziękuję za przesyłkę Panu Łukaszowi i Panu Adrianowi za przesyłkę i kontakt.

Później napiszę co dziś przyniosła mi listonoszka. Są to 3 niewielkie przesyłki. Zapraszam.

4 komentarze:

  1. Dlaczego mówisz "listowa"? Przecież to listonoszka :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nie wiem... Tak jakoś mi się szybciej pisze :)... Zaraz poprawię ;)

      Usuń
  2. Heh może być i listowa, wiadomo o co chodzi :)
    Świetny przesyłka, fajny blog, więc nie pozostaje mi nic innego jak dodać do obserwowanych i życzyć jeszcze ciekawszych przesyłek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję i obserwuję:)
    http://swiatdzikuski26.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń