piątek, 20 lutego 2015

Piątkowo - Weekendowo


Witam wszystkich. Mam dobrą wiadomość dla wszystkich (choć pewnie już wiecie): MAMY PIĄTEK!!! Wiem, że Was nie olśniłem :) Dziękuję za tak liczne odwiedziny, bowiem licznik przekroczył 1000 wyświetleń a jestem dopiero tydzień. Przejdźmy do sprawy przesyłek. Dzisiaj listowa zostawiła mi 11 przesyłek. Nic szokującego, dużo makulatury i pocztówek. Zawitał też do mnie kurier, ale wiem tylko z jakiej firmy to przyszło, ale nie wiem co tam jest, bo przesyłki jeszcze nie otwierałem i czeka ona na jutrzejszy post, na który już dzisiaj Was zapraszam. Chętnych na wymianę zapraszam jutro, bo przesyłka fajnie hałasuje i może skrywać skarby. Ta pierwsza od prawej to ta, która czeka na jutro:
Nie wymieniam ich, bo zdjęcia są na tyle wyraźne, aby zobaczyć skąd i co przyszło:












Już dziś  zapraszam na jutrzejszy post paczki, którą dzisiaj otrzymałem od kuriera. Zapraszam do komentowania.

6 komentarzy:

  1. Gratulacje. To czekamy na jutrzejszy post :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratki!
    Żary i Żagań to moje tereny ;)
    Powiem Ci, że choć jak napisałeś "jesteś tu dopiero tydzień" Twojego bloga się fajnie czyta. Ostatnio pojawiło się wiele nowych bloggerów, ale Twój styl postów i sposób prowadzenia stronki najbardziej mi się podoba! Od dzisiaj obserwuję Twojego bloga. Trzymaj tak dalej. Sprawdź zaraz skrzynkę mailową, coś Ci podrzucę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Jakub, miło czytać, że podoba się moja praca :)

      Usuń
  3. Gratuluję , zgadzam się z Jakubem.

    OdpowiedzUsuń