czwartek, 26 lutego 2015

Przesyłki: Sztuk 3!

Witam Was po raz kolejny dzisiaj. Nadeszła pora na przedstawienie dzisiejszych przesyłek.
Tak jak w tytule, jest ich  trzy. Może nie są super okazałe, ale radość mi sprawia każda przesyłka i każdy drobiazg. 

Zatem pierwszą z nich otrzymałem dzięki wymianie adresów ze Stankoos-em, przesyłka nadeszła w ekspresowym tempie, bowiem w jeden dzień pokonała 450 km, a nie była polecona. Koperta zawierała smyczkę do kluczy:



Następna przesyłka zawierała serwetkę albo chustkę na głowę (sam nie wiem)



I w ostatniej znalazłem:
  • brelok
  • brelok-odblask,
  • mapy/przewodniki,
  • list,
  • długopis metalowy,
  • pin,
  • 3 pocztówki,

Serdecznie dziękuję za dzisiejsze przesyłki!

To tyle na dziś. Chwalcie się w komentarzach co dostaliście. Do jutra! 

3 komentarze:

  1. Gratulacje ;) U mnie dzisiaj jedna maleńka przesyłka.
    Przesyłka nr. 2 kiedyś bywała bogatsza :) Dostałem od nich jeszcze notes A4 i dwa długopisy. Jak widać, każde źródło kiedyś się musi wyczerpać...

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne breloczki : ) gratki!

    OdpowiedzUsuń