sobota, 21 lutego 2015

Piątkowa wizyta kuriera

A więc przyszłą pora na którą kilkoro z Was na pewno czekało. Paczkę dostarczył mi kurier wczoraj.
Nie wydaje się zbyt wielka bo w opisie ma tylko 1 kg więc szału nie robi ... Ale na mnie jednak zrobiła wrażenie. Bardzo dziękuję Panu Piotrowi za tak miłą przesyłkę.

A więc zaczynamy...


W przesyłce pierwsze co mi się ukazało, po zdjęciu folii bąbelkowej, to kalendarz. Bardzo ładny kalendarz trójdzielny na ścianę.


Za kalendarzem były naklejki. Dużo naklejek. Duże naklejki. Było ich aż 9. Bardzo się przydadzą.


Za naklejkami było już tylko lepiej:
  • 3 długopisy metalowe,
  • 3 długopisy touch-peny,
  • 5 smyczy,


Następnie wyciągnąłem:
  • 3 notesy grube,
  • 2 ściągaczko-skrobaczki do szyb. Bardzo fajne, z gąbkowaną rączką,

Potem wyciągnąłem 5 czarnych pudełeczek:
  • 4 breloki w pudełeczkach,
  • 1 wieszak na torebkę w pudełeczku,
 Te dwa okrągłe breloki w środku były jednak wyjątkowe, bo po drugiej stronie skrywały kalendarz na 50 lat!!! Sprawdzałem i działa!


I na koniec została rzecz najlepsza, a mianowicie pendrive i to aż 8GB. A do tego wszystkiego ma kształt i rozmiar karty płatniczej, więc będę go nosił w portfelu.


Jeszcze raz dziękuję Panu Piotrowi i całej firmie za tak wspaniałe gadżety do kolekcji.
Zapraszam do wymiany adresami i komentowania :)

5 komentarzy: