poniedziałek, 16 lutego 2015

Poniedziałkowo - Przesyłkowo


Witajcie! Jak  dla Was rozpoczął się tydzień? Dla mnie dobrze, bo mam dzisiaj wolne.
Dzisiaj listowa przyniosła mi 4 przesyłki. Przyszła również paczka, ale o tym w osobnym poście napiszę.


Pierwsza przesyłka przyszła z Urzędu Miejskiego i zawierała tylko opaskę na rękę.


Następna przesyłka również przyszła z Urzędu Miejskiego. Znalazłem w niej:
  •  długopis,
  • 3 pocztówki,
  • torbę ekologiczną na zakupy,
  • informator,

Trzecia przesyłka również nadeszła z Urzędu Miejskiego i zawierała:
  • kalendarz trójdzielny,
  • 6 małych kalendarzyków,
  • informator,
  • długopis,


Ostatnia przesyłka, którą dostałem od listonoszki była z uczelni wyższej. Znalazłem w niej:
  • własnoręcznie napisany list,
  • 4 długopisy,
  • notes z kalendarzem,


Za jakiś czas dodam posta z zawartością dzisiaj otrzymanej paczki. Zapraszam do komentowania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz