czwartek, 19 lutego 2015

Obfity Czwartek

Witam wszystkich. Dzisiaj minął pierwszy tydzień, od momentu powstania bloga. Mamy dzisiaj bardzo ładny czwartek. Dla mnie bardzo obfity w przesyłki, bo dzisiaj przyszło ich aż 9. Na początku opiszę te słabsze, ale doczytajcie post do końca, bo na końcu są bardzo fajne. A więc zaczynamy.





Pierwsza przesyłka zawierała dwie pocztówki:



Druga skrywała tylko ulotkę:


Trzecia - mapka i informator:


Czwarta przybyła z Urzędu Miasta w Rabce-Zdroju (link)

Przesyłka zawierała:
  • komplet pocztówek,
  • dwie ulotki,
  • informator,
  • mapę,
  • magnetyczną zakładkę do książek,
  • długopis,
  • smycz,

 Piąta przesyłka:

  • pocztówka,
  • długopis,
  • smycz,
  • gruby notes,


Szósta przesyłka skrywała:

  • długopis,
  • smycz,


W siódmej przesyłce znalazłem:
  • bardzo ciekawą książkę,
  • 2 talie kart do gry (jedna jakiś "piotruś", a druga normalne karty do gry)


I teraz dwie najlepsze przesyłki dzisiejszego dnia. Jestem bardzo miło zaskoczony:

Pierwsza z tych najlepszych:
  • worek na buty,
  • koszulka rozmiar "L",
  • czyścik do okularów,

I ostatnia przesyłka przebiła wszystkie. Serdecznie dziękuję tej pani, która tak miło odpisała na mojego maila i wysłała tak wspaniałą przesyłkę. Jak tą kopertę otworzyłem, to wyciągałem, wyciągałem coraz to nowe rzeczy. Skrywała ona:

  • komplet pocztówek,
  •  informator,
  • 3 metalowe długopisy,
  • smycz,
  • śmieszny ołówek,
  • magnetyczną zakładkę do książek,
  • brelok-odblask-latarka w jednym,
  • słuchawki w pudełku,
  • pendrive 4 GB,





Serdecznie dziękuję za dzisiejsze przesyłki!


A co dzisiaj do Was dotarło? Pochwalcie się w komentarzach :)

4 komentarze:

  1. U nas dziś dwie paczki.

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję, może wymiana za ostatni namiar?
    http://ibelieveeit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Uhuhu, wiele bardzo fajnych przesyłek! Gratuluję :)

    www.gadzeciarz.cba.pl

    OdpowiedzUsuń