poniedziałek, 30 marca 2015

Gadżety z poprzedniego tygodnia

Witam wszystkich. Ostatnio nie pisałem na blogu, z powodu braku czasu. Ile razy już to pisałem. Jak nie mam czasu, to również nie piszę maili, więc częstotliwość przesyłek i gadżetów znacznie się zmniejszyła. Przedstawię Wam dzisiaj wszystkie przesyłki z poprzedniego tygodnia. Jest tego niewiele, bo tylko 6 przesyłek od listonosza (w tym jedna, to nagroda z konkursu na facebook'u) i jedna bardzo fajna paczka od kuriera.

Zatem zapraszam do oglądania, komentowania i wymiany adresami, jeżeli coś Was zaciekawi.
Pierwsza przesyłka:
  • 2 balony,
  • ołówek,
  • notes,


Druga przesyłka:
  • dużo folderów,
  • smycz,

Trzecia przesyłka:
  • widokówka,
  • zakładka,
  • długopis,

Czwarta:
  •  2 foldery,
  • 2 breloki z żetonem,

Piąta:
  • 3 gazetki,
  • 6 paczek nasion niezapominajek,
  • gumka do mazania,
  • długopis.


Szósta przesyłka, to wygrana w konkursie na facebook'u:
  • długopis touch,
  • kalendarz trójdzielny,
  • notes z gumką (bardzo solidny),

I ostatnia, od kuriera, okazała się największym zaskoczeniem, bo skrywały się w niej gadżety, jakich jeszcze nigdy nie dostałem:
  • koc, po zapięciu poduszka
  • termos,
  • kubek termiczny ceramiczny:


Do następnego razu!
Pozdrawiam :)

5 komentarzy:

  1. Świetne przesyłki, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję :) Ostatnia, ta "gumowa" jest najlepsza :) Teraz żałuję, że nie pisałem gdy tylko dostałem namiar :D A teraz to już za późno. Trzeba przeczekać :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnia przesylke widzialam juz na innym blogu i mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super przesyłki w szczególności ostatnia jestem chętna na wymianę w razie czego skontaktuj się ze mną mailowo posiadam kilka namiarów jeden fajny na darmowe słodycze przysyłają dość dużo bo około 30 sztuk różnych słodyczy.

    OdpowiedzUsuń