środa, 4 marca 2015

Przesyłki i próbki

Witam wszystkich bardzo serdecznie. Wczoraj nie pisałem posta, bo były tylko 4 przesyłki. Pomyślałem, że jak dzisiaj coś przyjdzie, to utworzę takiego porządnego posta z masą przesyłek. Niestety to się nie uda, bo dzisiaj przyszłą koperta z trzema pocztówkami i próbki z everyday.me  Zdjęcia poniżej:






Sezon grypowy w pełni. Staram się z całych sił unikać kontaktów z tym wirusem, ale to nie jest łatwe. Wszędzie można spotkać osoby, które kichają, prychają i kaszlą. W autobusie, w sklepie, w biurze... wszędzie. Czuję, że i mnie zaczyna rozkładać. No ale cóż, nie będę Was zanudzał moim stanem zdrowia :)

Wczoraj listonoszka zostawiła u mnie 4 przesyłki. Są nawet fajne, bo w każdej jest jakiś drobny upominek.

Zatem pierwsza przesyłka przyszłą z jednego z zespołów ludowych. Serdecznie dziękuję Ani za adres. W prawdzie Ania dostała jeszcze pendrive-a, a u mnie go zabrakło, ale nie szkodzi :) W kopercie było za to:

  • smycz,
  • ulotka,
  • płyta,


Wczorajszego dnia przyszły również trzy przesyłki z urzędów. W sumie było w nich: 2 smycze, 3 długopisy, brelok, pin, mapy i foldery:




To tyle na dzisiaj. Zapraszam do komentowania i na moje pozostałe posty. Trzymajcie się zdrowo!

4 komentarze: