czwartek, 12 marca 2015

Mało przesyłek - dużo gadżetów

Witam wszystkich gorąco. Mam nadzieję, że to są ostatnie chwile, gdzie sięgamy po zimowe płaszcze i już wkrótce porzucimy je na co najmniej 7 miesięcy.

Przejdźmy do tego, do czego został stworzony ten blog. A mianowicie do sprawy przesyłek. Wczoraj w skrzynce na listy, pierwszy raz od jakiegoś czasu, było pusto. Pewnie listonoszka nie chodziła. Dzisiaj za to przyniosła mi 7 przesyłek i są naprawdę fajne. Zatem zapraszam do oglądania i czytania.

 Pierwsza przesyłka przybyła ze sklepu internetowego "Planeta Klocków" . Serdecznie dziękuję.

https://www.planetaklockow.pl/

Przesyłka zawierała:
  •  plan lekcji,
  • tabliczkę mnożenia,
  • komiks,
  • 4 ulotki,
  • 2 naklejki,


Kolejne dwie "urzędowe" to sama makulatura:


Kolejna skrywała w sobie broszury, linijkę i długopis:


Następna była zapowiedziana i była w niej smycz:


W przedostatniej było:
  • 3 notesy,
  • 4 ołówki,
  • 2 długopisy,
  • gazeta lokalna.


 A ostatnia, którą dzisiaj dostałem, powaliła mnie na kolana. Znalazłem w niej:
  • 4 maszynki do golenia,
  • 2 zeszyty,
  • komplet 4 długopisów,
  • długopis 4-kolorowy,
  • komplet 12 kredek,
  • zapalarkę do gazu,
  • 2 zapalniczki,
  
Serdecznie dziękuję  za chęć wsparcia mojej kolekcji i bardzo miły kontakt.

A co ciekawego wpadło w Wasze ręce? Chwalcie się w komentarzach :)

7 komentarzy:

  1. gratuluję ;) ostatnia chyba wiem skąd ;) też tam pisałam, ale cisza :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratki ;-) Ostatnia bardzo zaskakująca :D Ta od UP też fajna ;-

    http://gadzeciarz.cba.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne zdobycze. Gratuluję :)

    http://produkty2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję :) Ostatnia najlepsza :P

    OdpowiedzUsuń
  5. wow świetnie gratuluję :)
    bardzo ciekawe przesyłki

    frikowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super ostatnia paczka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnie przesyłka fajna. U mnie nowe przelewy na koncie :)

    OdpowiedzUsuń