piątek, 20 marca 2015

Przesyłki z całego tygodnia cz.2

Witam wszystkich w słoneczny piątek. Najwyższy czas na weekend. Nadeszła pora na drugą część przesyłek, które otrzymałem w tym tygodniu.

Pierwsza przesyłka:
  • torba ekologiczna,
  • notes - bardzo gruby,
  • 2 długopisy,


Dalej jest tylko lepiej.

Druga przesyłka:
  • dużo pocztówek,
  • dużo folderów,
  • dużo map,
  • 3 notesy A4,
  • 1 notes z gumką,
  • teczka,
  • pendrive 4GB,

Trzecia przesyłka:
  • piórnik,
  • 2 ołówki,
  • 4 długopisy,
  • 2 smycze,
  • gruba kostka biurowa,
  • 2 kołonotatniki A5,
  • 2 kołonotatniki B5 (chyba)

Czwarta przesyłka przyszła od dealera samochodowego. Po prostu niesamowita:
  • 5 toreb ekologicznych,
  • 9 opasek odblaskowych,
  • 2 kubki,
  • 5 długopisów,
  • 2 ołówki,
  • 2 kalendarze trójdzielne,
  • 2 zakładki,
  • 2 kalendarze na biurko (nie zakryłem loga, bo to nie od nich),
  •  smycz,
  • 2 naszywki,
  • brelok metalowy,
  • zapach samochodowy,



Bardzo dziękuję wszystkim darczyńcom.

Dziękuję za uwagę. Ktoś chętny na wymianę? Zapraszam do kontaktu i komentowania. Cześć!

7 komentarzy:

  1. Wow ale super przesyłki :) Gratki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super :) Uzbierało się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne te przesyłki :) !
    www.an-elle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, może mi Pan zdradzić namiar na ostatnią przesyłkę? :D Na pewno zmieniłaby pogląd mojego dziadka co do "darmości z internetu" :P Zwłaszcza że sam ma Renault Scenic, więc mogłabym mu podarować brelok ;) Z góry dziękuję i obserwuję, dorotowodarmowo.blogspot.com :) Jakby co to mój mail: dorisdede@wp.pl

    OdpowiedzUsuń