niedziela, 1 marca 2015

Nagrody od Panelu Ariadna

Witam wszystkich bardzo serdecznie. Niestety kończy nam się weekend i od jutro będzie znowu powrót do rzeczywistości :(  Bardzo dziękuję za liczne odwiedziny i komentarze. Na liczniku stuknął trzeci tysiąc, co bardzo mnie cieszy. 

Dzisiaj opiszę jakie nagrody sobie zamówiłem z Panelu Ariadna

http://panelariadna.pl

Panel Ariadna jest jednym z fajniejszych paneli badawczych, bowiem za naprawdę niewiele punktów (bo już od 100) można sobie zamówić jakiś gadżet. Mnie ostatnio uzbierało się dosyć sporo punktów więc zamówiłem sobie takie oto nagrody:
Notes z gumką. Stosunkowo nieduży, ale dosyć gruby notes formatu około A6. Bardzo porządnie wykonany. Można go dostać za 110 pkt.



 Następną nagrodą, którą zamówiłem są słuchawki w pudełku z wymiennymi końcówkami. Je można otrzymać za nieco większą ilość punktów, bo za 120.


I ostatnią nagrodę jaką zamówiłem w tym miesiącu na Panelu jest długopis w drewnianym etui z latarką, wskaźnikiem laserowym i zapasowymi bateriami.


  Więc to tyle na dziś. Życzę miłego wieczoru i do usłyszenia, a w tym wypadku do napisania :)

Zapraszam do komentowania. 

3 komentarze: