piątek, 6 marca 2015

Wreszcie weekend

Cześć wszystkim. Jak minął Wam tydzień. Mnie zleciał błyskawicznie.  Dziękuję za tak liczne odwiedziny, bowiem licznik przekroczył już 4000. Nie spodziewałem się takiego wyniku, w tak krótkim czasie.  Dzisiaj przedstawię Wam 6 przesyłek. Przyszła też paczka ze współpracy, ale ją zostawię na jutro.

Zatem przedstawię najpierw przesyłki z czwartku.

W pierwszej było 6 pocztówek:


W następnej foldery, mapy i kalendarzyk kieszonkowy:


Następna przesyłka troszkę mnie zaskoczyła, bo pisałem do nich w grudniu 2014. Dostałem zdjęcia piłkarzy z autografami oraz plakat również z autografami:


W kolejnej znalazłem smycz, ulotkę, przypinkę, otwieracz do butelek i podstawkę pod szklankę:



I w ostatniej piątkowej był notes z folderem i listem:


Pora na dzisiejszą przesyłkę. Na dosyć niepozorną kopertę, gadżety w niej zawarte były bardzo dobrze zapakowane i upchnięte. Znalazłem w niej:
  • 3-częściowy zestaw drewnianych łyżek kuchennych. Nie wiem do czego służy ta łyżka z dziurą, może mi ktoś podpowie :)
  • smycz,
  • pin,
  • długopis,
  • notes,
  • torbę ekologiczną ,
  • podstawkę pod kubek,
  • bardzo ładną metalową "smycz" na telefon,
  • mnóstwo folderów informacyjnych,

Tak jak wspomniałem przyszłą też paczka od jednej z firm, która postanowiła nawiązać współpracę z blogiem. Jej opis i zawartość paczki zobaczycie na moim blogu jutro. Więc zapraszam serdecznie.

4 komentarze: