czwartek, 19 marca 2015

Przesyłki z całego tygodnia cz.1

Witam wszystkich. Nie pisałem jakiś czas, bo miałem bardzo zabiegany tydzień. Blog przekroczył 5000 wyświetleń, za co dziękuję serdecznie. Dzisiaj przedstawię pierwszą część przesyłek, które dostałem w tym tygodniu. Część druga ukaże się jutro.

Zatem przesyłka pierwsza na dzisiaj przechowywała w sobie mapę i przypinkę:



W kolejnej był kalendarz. Bardzo fajny, od razu go sobie powiesiłem:




W następnej znalazłem:
  • długopis,
  • smycz,
  • kołonotatnik,

W kolejnej było:
  •  teczka,
  • 3 różne notesy,
  • 2 długopisy,
  • brelok z żetonem,

W przedostatniej na dzisiaj znajdowało się:
  • notes A5,
  • notes A6,
  • notes na lodówkę,
  • długopis, 
  • dwa breloki odblaskowe,
  • łapka do kibicowania (chyba),
  • podstawka do telefonu,
  • uchwyt na ważne informacje


Ostatnia na dzisiaj przyszłą jako paczka pocztowa. Musiałem się namęczyć, żeby się dostać do zawartości i jej nie uszkodzić. A było w niej:
  • notes z długopisem, bardzo fajny, chyba skórzany,
  • smycz,
  • kubek termiczny.

Zapraszam do komentowania. Kolejna część jutro. Zapraszam do wymiany. Cześć!

4 komentarze: