sobota, 21 marca 2015

Paczka od Grupy Mojsiuk

Witam wszystkich. W tym tygodniu dostałem paczkę od Grupy Mojsiuk. Bardzo dziękuję Pani Katarzynie, za bardzo miły kontakt i bardzo przyjemną przesyłkę.

http://mojsiuk.pl/

Na początku małe info na temat Grupy:

Firma Mojsiuk powstała w 1979 r. Bardzo szybko z niewielkiego zakładu blacharsko-lakierniczego przekształciła się w wyspecjalizowane przedsiębiorstwo rodzinne pod patronatem Mercedes-Benz obsługujące rzesze Klientów. Wszystko dzięki konsekwentnie prowadzonej polityce jakości oraz zaangażowaniu całej rodziny w inwestycje, wiedzę i fachowość naszych pracowników.
W roku 1995 firma uzyskała status Autoryzowanego Dealera samochodów osobowych marki Honda. Działanie firmy Auto Mojsiuk nie ograniczało się jedynie do sprzedaży pojazdów tej marki. Od początku funkcjonował także serwis świadczący pełen zakres usług mechanicznych, który w 1997r. został umieszczony w obiekcie znajdującym się w Starych Bielicach k/Koszalina.
W 1998 r. nasza firma, mieszcząca się w budynku o powierzchni 700 m kw., rozpoczęła współpracę z Mercedes-Benz. uzyskując status Autoryzowanego Serwisu Obsługi Mercedes-Benz. Kolejne lata za
owocowały powstaniem w 2000 r. nowego obiektu serwisowego w Starych Bielicach k/Koszalina o powierzchni 1500 m kw.
 Znaczącym etapem w historii firmy było otwarcie w listopadzie 2001 r drugiego oddziału firmy w Szczecinie-Dąbiu o powierzchni 2000 m kw. prowadzącego sprzedaż pojazdów osobowych, dostawczych i ciężarowych Mercedes-Benz. 
Dla mieszkańców Szczecina w październiku 2003 r. uruchomiono Punkt Ekspozycyjny Mercedes-Benz w Centrum Handlowo-Rozrywkowym Galaxy W karty historii firmy wpisał się również bardzo znacząco rok 2008, w którym do dyspozycji naszych Klientów oddaliśmy nowy obiekt przy ul. Pomorskiej 88 w Szczecinie-Dąbiu o powierzchni 3300 m kw., dedykowany serwisowi samochodów ciężarowych i dostawczych. Powstały na jego terenie dział sprzedaży, serwisu, dział blacharsko lakierniczy oraz nowoczesna linia trakcji diagnostycznej wydatnie zwiększyły zakres oferowanych przez nas usług.
 Konsekwentnie prowadzona polityka inwestycyjna firmy i wdrożenie najnowszych technologii napraw zaowocowały rozbudową powierzchni przedsiębiorstwa z 700 m kw. do 7500 m kw. oferującego sprzedaż i serwis z kompleksem 40 stanowisk serwisowych, obsługujących około 25000 pojazdów rocznie.

 W paczce znalazłem:
  • zestaw kosmetyków do samochodu (szampon z woskiem, płyn do usuwania insektów, spray do kokpitu),
  •  katalog,
  • brelok w etui,
  • etui na dokumenty,
  • smycz,
  • kalendarz trójdzielny,






Jeszcze raz serdecznie dziękuję Pani Katarzynie za miły kontakt i przesyłkę. Pozdrawiam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz